wtorek, 19 września 2017

Green Velvet Dress from LightInTheBox.com


On the runways as in last year's reign velvet. This emerald maxi dress I wanted to be tempted some time ago. Now I have fulfilled my dream. My dress I found in the online shop LightInTheBox
There are currently promotions and certainly each of You will find something so be sure to check it out. In addition to the velvet dress I am wearing a necklace from Dedicante.pl from my favorite Origami collection. Link to the shop page here. Sandals heeled I bought two years ago in Zara and are very comfortable :-)

necklace - www.dedicante.pl
shoes - zara

xoxo Alex

***

Na wybiegach tak jak w ubiegłym roku króluje aksamit. Na szmaragdową sukienkę maxi chciałam się skusić już kiedyś. Teraz spełniłam swoje marzenie. Moją sukienkę znalazłam w sklepie internetowym LightInTheBox. Trwają obecnie promocje i z pewnością każda z was coś znajdzie więc koniecznie to sprawdźcie. Oprócz aksamitnej sukienki mam na sobie naszyjnik od Dedicante.pl z mojej ulubionej kolekcji Origami. Link do strony sklepu tutaj. Sandałki na obcasie kupiłam dwa lata temu w Zarze i są bardzo wygodne :-)

naszyjnik - www.dedicante.pl
buty - zara

xoxo Alex













3 komentarze:

  1. The velvet dress is so lovely! Love the color.


    http://ami-amour.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentujesz się w takim wydaniu! Do tego fajne buty takie jak te: https://sosimply.pl/buty/buty-kozaki-botki-sneakersy będą pasowały również do jesiennych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój pomysł jest kobiecy i bardzo pięknie się w tym prezentujesz! A gdy założysz https://zoio.pl/obuwie/buty-na-obcasie wszystko będzie perfekcyjnie dobrane! Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń