czwartek, 28 września 2017

Kasza z suszonymi kurkami z masłem i tartym parmezanem - Czyli Kaszotto Kurkowe


25 września na rynek weszła nowość od firmy The Green Woodpecker Trill
Są to kaszotto i risotto z grzybami. Produkty można zakupić na stronie producenta.
Do wypróbowania mam 4 rodzaje, a na dziś wybrałam 
Kaszotto z suszonymi kurkami. Jeżeli stawiacie na naturalne składniki i brak chemii w produktach to koniecznie powinnyście spróbować :-) 
Jesień to czas grzybów, które bardzo lubię. Mogę je przyrządzać na różne sposoby i powiem szczerze, że ten przypadł mi do gustu. Moje Kaszotto z suszonymi kurkami wyszło genialnie :-)
Przepis jest bardzo prosty. 
Każdy produkt od The Green Woodpecker Trill posiada z tyłu opakowania prosty i smaczny przepis na wyjątkowe danie. 

Potrzebujesz:

1 opakowanie Kaszotto z suszonymi kurkami The Green Woodpecker Trill
100 ml białego wina
6 łyżek oliwy z oliwek
parmezan do posypania
1000-1200 ml bulionu warzywnego
100 g masła
szczyptę soli i pieprzu


Przygotowanie:

Na patelni rozgrzej oliwę z oliwek. Dodaj gotową mieszankę Kaszotto z suszonymi kurkami 
The Green Woodpecker Trill i smaż na małym ogniu przez około 2 minuty.
Następnie dodaj białe wino i mieszaj aż do całkowitego wchłonięcia płynu. 
Dalej podlewaj kaszotto bulionem - sukcesywnie po 1 chochelce - aż do ponownego wchłonięcia płynu.
Na koniec dodaj świeżo starty parmezan i masło. 
Dopraw solą i pieprzem.

Smacznego!












2 komentarze:

  1. I read this piece of writing fully regarding the comparison of hottest and previous technologies, it's awesome article.

    OdpowiedzUsuń