piątek, 15 września 2017

Italian Streets


Today I prepared for You another post and styling from Rome. Italian alleyways have always fascinated me. They are a perfect background for taking photos. In Rome a lot of cafes and restaurants are in such alleys :-) Today's styling is still very summer. This fantastic dress shirt I found on the website LightInTheBox. You can also see some details: my favorite hat from h&m and bracelet from Dedicante.pl :-)

sandals - reserved
hat - h&m
bracelet - www.dedicante.pl
glasses - michael kors

xoxo Alex

***

Na dziś przygotowałam dla Was kolejny wpis i stylizację z Rzymu. Włoskie uliczki od zawsze mnie zachwycały. Są idealnym tłem do robienia zdjęć. W Rzymie mnóstwo kawiarni i restauracji znajduje się w takich właśnie uliczkach :-) Dzisiejsza stylizacja jest jeszcze bardzo letnia. 
Tą fantastyczną koszulową sukienkę znalazłam na stronie sklepu internetowego LightInTheBox. Możecie też zobaczyć kilka detali czyli mój ulubiony kapelusz z h&m i bransoletkę od Dedicante.pl :-) 

sandały - reserved
kapelusz - h&m
bransoletka - www.dedicante.pl
okulary - michael kors

xoxo Alex















2 komentarze: