sobota, 21 lutego 2015

Gap Sweatshirt


Welcome! Sorry for the break in blogging, but I had a lot of work. This means that in the near future will be a lot of styling and photos from a trip:-) As announced preparing small changes. Soon to share this with you:-) Fortunately, the winter had been forgotten, and I am in the early spring mood. Welcome to the new pack of pictures! :-)

sweatshirt gap
pants h&m
converse sneakers

xoxo Alex

***

Witajcie! Przepraszam za przerwe w blogowaniu, ale miałam mnóstwo pracy. Oznacza to, że w najblizszym czasie pojawi się dużo stylizacji i zdjęć z podróży :-) Tak jak zapowiadałam szykują się małe zmiany. Niebawem się tym z wami podzielę :-) Na szczęście zima odeszła w zapomnienie i jestem we wczesno wiosennym nastroju. Zapraszam na nową porcję zdjęć! :-)

bluza gap
spodnie h&m
trampki converse

xoxo Alex




















7 komentarzy:

  1. Myślę, że zima jeszcze może dać o sobie znać
    Całkiem fajna jest ta bluza

    OdpowiedzUsuń
  2. mam jedną, rozpinaną bluzę z Gapa, ale zdecydowanie muszę sobię sprawić klasyka ;)
    To najlepsza bluza jaką miałam!
    A Twoja ma idealne kolory!

    OdpowiedzUsuń