poniedziałek, 9 lutego 2015

Books


Fashion blogger also read the book:-) Today I want to share with you some of my new achievements. Some of them got as a gift, and the other I bought myself. Especially for you I describe each of them. One of my New Year's resolutions is to read 50 books this year:-) Keep your fingers crossed! Feel free to watch! :-)

xoxo Alex

***

Blogerki modowe też czytają ksiązki :-) Dzis chcę się z wami podzielić kilkoma moimi nowymi zdobyczami. Niektóre z nich dostałam w prezencie,a inne kupiłam sama. Specjalnie dla was opisałam każdą z nich. Jednym z moich postanowień noworocznych jest przeczytanie 50 książek w tym roku :-) Trzymajcie kciuki! Zapraszam do oglądania! :-) 

xoxo Alex




Make Cooking Easier Cudny Sophie is a great and inspiring cookbook. A collection of great recipes. Some of them I already checked! :-) 49 zł in Empik.

Make Cooking Easier Zosi Cudny to świetna i inspirująca książka kucharska. Zbiór świetnych przepisów. Niektóre z nich juz przetestowałam! :-) 49 zł w salonach Empik. 





Kathleen Tessaro Perfume Collector, a Christmas gift from my sister :-)

Kolekcjonerka Perfum Kathleen Tessaro, to prezent gwiazdkowy od mojej siostry :-)


Kitchen for the guy:-) Premium cookbook! I recommend heartily. My fiance loves when I cook something for him:-) I bought it at Media Markt for 25 zł:-)

Kuchnia dla faceta :-) Rewelacyjna ksiązka kucharska! Polecam serdecznie. Mój narzeczony uwielbia, gdy gotuję coś dla niego :-) Kupiłam ją w Media Markt za 25 zł :-)




Shots with taste is a challenge for this year:-) I want to explore the secrets of photographic knowledge in photography cooking:-)

Ujęcia ze smakiem to wyzwanie na ten rok :-) Chcę zgłębić tajniki wiedzy fotograficznej w zakresie fotografii kulinarnej :-) 




Experience Apple. Very good book for those who have or are planning to open a business:-) Who knows, maybe soon this knowledge will not help me? :-)

Doświadczenie Apple. Bardzo dobra książka dla tych, którzy mają lub planują otworzyc biznes :-) Kto wie, czy niebawem ta wiedza mi się nie przyda? :-) 



The Vampire Diaries. I am a big fan of the show with the same title. The book is slightly different doesn't mean that it's worse:-) I read the first book and I'm already in the middle of the second. Very addictive:-)

Pamiętniki Wampirów. Jestem wielką fanką serialu o tym samym tytule. Książka nieco się różni co nie znaczy, że jest gorsza :-) Przeczytałam pierwszą księgę i jestem już w połowie drugiej. Bardzo wciągające :-) 







2 komentarze:

  1. widze ze temat kulinarny kroluje :) u mnei tez kilka słów o książce . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawędrowałam tutaj dzięki iwear szczerze mówiąc ;) Prowadzisz naprawdę fajnego bloga, a Twoja stylizacja ostatnio tam dodana od razu przykuła moją uwagę ;) Jestem ciekawa tej książki "Kolekcjonerka perfum", bo brzmi kusząco i sama okładka fajna :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń