sobota, 6 grudnia 2014

Something New


In the next cycle 'Something New', introduce you to a lot of things. Recently, this bit will have accumulated in my closet and make-up bag. Wherever I traveled, I let be tempted to a promotion, novelty or must have:-) It was only on the occasion of the creation of this post, I realized the amount of bags that I don't have to hold up in my wardrobe:-) Enjoy! And if you gave a bear last shopping madness? Send it links to your entries in the comments:-) In the picture the main perfume Lancome La vie est belle.

xoxo Alex

***

W kolejnym cyklu ''Something New'', przedstawię wam sporo rzeczy. Ostatnimi czasy uzbierało się tego trochę w mojej szafie i kosmetyczce. Wszędzie, gdzie podróżowałam, dałam się skusić na jakąś promocję, nowość, czy must have :-) Dopiero przy okazji tworzenia tego posta zdałam sobie sprawę z ilości torebek, których nie mam jak pomieścic w mojej garderobie :-) Miłego oglądania! A czy Ty dałaś się ponieść ostatnio zakupowemu szaleństwu? Wysyłajcie linki do swoich wpisów w komentarzach :-) Na zdjęciu głównym perfumy Lancome La vie est belle. 

xoxo Alex


kopertówka ysl


torebka vivienne westwood z nowej kolekcji




sweter z agory michael kors nowa kolekcja


portfel guess



srebrna bransoletka swarovski




krem lancome hydra zen, tonik do twarzy lancome, szminka chanel kolor 38


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz