niedziela, 12 października 2014

Take Care Of Your Hair With VS


My hair is quite long, so I have to take care of my treasure exceptionally:-) Dry, splitting the entire length of the strands is also my problem. I was trying many masks of essential, shampoos and conditioners. The best for me is a set of Victoria's Secret So Sexy Series. I have a shampoo, conditioner and hairspray. I use this for dry and damaged hair. You can find very easy your type. I don't use a straightener, just sometimes dryers and curling irons. Similarly, the hairspray - only occasionally. After use the set VS shampoo plus conditioner, hair is fluffy and light. I've also noticed improvement in the condition of my hair. They are not as split as ever.

xoxo Alex

***

Moje włosy są dość długie, wiec muszę dbać o mój skarb wyjątkowo :-) Suche, rozdwajające się na całej długości kosmyki to także mój problem. Próbowałam wielu masek, olejków, szamponów i odżywek. Najlepszy dla mnie jest zestaw Victoria's Secret z serii So Sexy. Mam szampon, odżywkę i lakier. Używam tej do suchych i zniszczonych włosów. Każda z was spokojnie znajdzie swoj typ. Nigdy nie używam prostownicy, tylko czasami suszarki i lokówki. Podobnie jest z lakierem do włosów - tylko sporadycznie. Po użyciu zestawu VS szampon plus odżywka, włosy są puszyste i lekkie. Zauważyłam tez poprawę w kondycji moich włosów. Nie są tak rozdwojone jak kiedyś. 

xoxo Alex

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz