środa, 15 października 2014

Paris Is Always a Good Idea



Bonjour! Today I show you photos from beautiful and warm Paris! :-) My last three-day trip to France, brought me many beautiful pictures and impressions. Was fulfilled many of my dreams:-) I visited several top places. In today's post Eiffel Tower and Parc des Tuileries. In Paris, it was extremely warm. Gorgeous gold autumn:-) 

leather Jacket reserved 
pants pull&bear 
booties H&M 
bershka shirt 
ray ban sunglasses 
bag h&m

xoxo Alex

***

Bonjour! Dziś uraczę was zdjęciami z przepięknego i ciepłego Paryża! :-) Moja ostatnia trzydniowa podroż do Francji przyniosła mi wiele pięknych zdjęć i wrażeń. Spełniło się wiele z moich marzen :-) Odwiedziłam kilka topowych miejsc. W dzisiejszym poście Wieża Eiffla i Park Tuileries. W Paryżu było niezwykle ciepło. Cudowna złota jesień :-) 

skórzany żakiet reserved
spodnie pull&bear
botki h&m
koszula bershka
okulary ray ban
torebka h&m

xoxo Alex































3 komentarze:

  1. Masz MEGA nogi! *.* Wow, aż zazdroszczę! :)
    A Paryż - czarujący... Nigdy nie przestanie mnie zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmm Paryż... to się rozmarzyłam :). Ślicznie wyglądasz. bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wycieczka do Paryża jednym z moich marzeń.
    Wygladasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń