niedziela, 7 października 2012

Aztec



Chwytając wczorajsze ostatnie promienie słońca zrobiłam kilka zdjęć w letniej stylizacji. Był ona prawdę bardzo ciepło!:) Wybraliśmy się więc na spacer i obiad :)  Niestety przez następne dni może być już tylko deszczowo :( 
Mam na sobie spódniczkę we wzory marki Bershka, bluzkę h&m, okulary Stradivarius,  skórzane sandały Lasocki, torebkę h&m. 

xoxo Alex

***

Grabbing the last rays of the sun yesterday I made a few pictures in the summer styling. It was really very warm :) We went for a walk and so lunch :)  Unfortunately, the next day can be just rain: (
I am wearing a patterned skirt brand Bershka, H &M blouse, sunglasses Stradivarius, Lasocki leather sandals, bag h &m

xoxo Alex





















6 komentarzy:

  1. stara dobra spódniczka z bershki nadal zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że spędziłaś fantastyczny dzień w fantastycznej stylizacji ;] http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. taka pogoda ;O o ja cię, ja już w szaliku latam a tutaj proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też wczoraj była cudowna pogoda, szkoda, że nie mogę tego powiedzieć o dzisiejszej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne pożegnanie lata

    OdpowiedzUsuń