czwartek, 16 lutego 2017

Trends

To fashion returned mini skirts which makes me very happy. I have in the closet a few of these flared and straight and I can not wait to start wearing them. Together with the shop StyleWe I chose for You a few suggestions. If You want to shop cheap mini skirts, it is necessary to stay tuned to this store :-)

Wróciła moda na spódniczki mini co bardzo mnie cieszy. Mam w szafie kilka tych rozkloszowanych jak i prostych i nie mogę się doczekać żeby zacząć je nosić. Razem ze sklepem StyleWe wybrałam dla was kilka propozycji. Jeżeli chcecie kupić tanie mini spódniczki, to koniecznie zaglądajcie do tego sklepu :-) 











I spend a lot of time recently looking at ideas for manicure. I love the various decorations and patterns. On the blog StyleWe I found great examples nicely executed manicure.
Even still holiday nail art  :-)

Spędzam ostatnio dużo czasu oglądając pomysły na manicure. Bardzo podobają mi się przeróżne zdobienia i wzorki. Na blogu StyleWe znalazłam świetne przykłady ładnie wykonanego manicure.     Jeszcze w tematyce zimowej :-)





I'm writing a lot on the fashion forums. Girls often ask for advice on party dresses. Very trendy has become a combination of skirt and crop top. It's very important that skirt should alluded to the top and then You can get a desirable effect of dresses 2 in 1. I can recommend You shop JustFashionNow and crop tops prom dresses. I chose a few suggestions that may be useful for You :-)

Udzielam sie dużo na forach modowych. Dziewczęta często proszą o rady dotyczące sukienek wyjściowych. Bardzo modne stało się połączenie spódnicy z krótkim topem. Ważne aby góra nawiązywała do dołu, a wtedy otrzymamy porządany efekt sukienki 2 w 1. Moge wam polecić sklep JustFashionNow i ich krótkie topy do sukienek balowych. Wybrałam kilka propozycji, które mogą byc dla Was przydatne :-)

xoxo Alex





Click





1 komentarz: