sobota, 10 grudnia 2016

Champagne Silk Top - MrsPerfect For StyleWe.com


For a long time I was looking for a well-tailored silk blouse. 
With help came to me the online store stylewe.com
I found there top, which You can see in the pictures in today's styling. 
Blouse is made of good material and wears very well. I liked the fact that it has a champagne color which gives of my look a little bit of warm, and also fits with my all trousers and skirts. 
I was able to take pictures of the outside, because it was an extremely positive temperature and it's making me very happy :-) I totally recomended shopping in online store stylewe.com :-)

pants - newlook
coat, shoes - h&m
glasses - michael kors

xoxo Alex

***

Bardzo długo szukałam dobrze skrojonej jedwabnej bluzki. 
Z pomocą przyszedł mi sklep internetowy stylewe.com
Znalazłam tam top, który widzicie na zdjęciach w dzisiejszej stylizacji. 
Bluzka jest wykonana z dobrego materiału i nosi się bardzo dobrze. 
Spodobał mi się fakt, że ma ona kolor szampana co nadaje wyglądowi ciepła, a dodatkowo pasuje do każdych spodni i spódnic. 
Udało mi się zrobić zdjęcia na zewnątrz, gdyż wyjątkowo była dodatnia temperatura co niezmiernie mnie cieszy :-) Polecam zakupy w sklepie internetowym stylewe.com :-)

spodnie - newlook
płaszcz, buty - h&m
okulary - michael kors

xoxo Alex










5 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji.
    Udostępnie twoją stylizacje na moim blogu.
    Pozdrawiam.
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow nice dressing :) :) “Merry Christmas with thanks and love,” :)
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpowiedzUsuń