czwartek, 11 lutego 2016

MrsPerfect For Mirina Collections


Today's post was created in partnership with the jewelery Mirina Collections. I received from them a proposal for cooperation. After seeing their collections on the website I agreed without hesitation! I chose for myself necklace 'Roman', which captivated me the amount of shiny crystals, and its simple but very charming shape. Thanks to this cooperation now I belong to the group of ambassadors 
Mirina Girls.


xoxo Alex

***

Dzisiejszy wpis powstał przy współpracy z firmą jubilerską Mirina Collections. Otrzymałam od nich propozycję wspólpracy. Po obejrzeniu ich kolekcji na stronie internetowej zgodziłam się bez wahania! Wybrałam dla siebie naszyjnik 'Roman', który urzekł mnie ilością błyszczących kryształków i swoim prostym ale jakże urokliwym kształtem.  Dzięki tej współpracy należę teraz do grupy ambasadorek Mirina Girls. 


xoxo Alex









5 komentarzy:

  1. Przepiękny naszyjnik :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://modajestkobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne portrety! Golfik trochę nie w moim stylu, ale naszyjnik podoba mi się bardzo :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś na serio przepiękny naszyjnik :) Jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! love the details of your necklace!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń