poniedziałek, 4 stycznia 2016

MrsPerfect In Picture Cafe


Reading 'Elementarz Stylu' Kasia Tusk has created list of clothes that I need to have in your closet. The author writes that the very important basic things. I wrote under the command of which was missing. It turned out that I do not have boots over the knee. Kasia writes that finding the perfect over knee shoes should take us some more time since shoes must be going well, thickness fit our legs can not wrinkle. They must be just perfect for us. During my shopping, I found a few models of these shoes. And I found once (!) These unique. The price was delightful, genuine leather, and the brand ... You know it? And because i get advancement at work so I decided ascribed this occasion gift :-) I bought and have no regrets. They wear cool. I became too aware of why I avoided the shoes of this type. Fitting always stick out in shops rude of calves. It does not rain boots that can be mismatched. This, however shoes that I bet not only to trousers, but the skirt on almost bare leg. I am glad that the search is behind me and I hope that these shoes will be enough for me for a long time :-)

jacket h&m
sweater, handbag, sunglasses michael kors
pants river island
watch ck
rings apart

xoxo Alex

***

Czytając 'Elementarz Stylu' Kasi Tusk stworzyłam swoją listę ubrań, które muszę mieć w swojej szafie. Autorka pisze o tym, że bardzo ważne są bazowe rzeczy. Wypisałam zgodnie z poleceniem czego mi brakuje. Okazało się, że nie posiadam butów ponad kolano. Kasia pisze, że szukanie idealnych oficerek powinno zająć nam nieco więcej czasu, gdyż buty muszą się dobrze układać, pasować do grubości naszych nóg, nie mogą się marszczyć. Muszą być po prostu dla nas idealne. Tak się świetnie złozyło, że przypadkiem będąc na zakupach natknęłam się na kilka modeli owych butów. I znalazłam od razu (!) te jedyne. Cena była zachwycająca, prawdziwa skóra, i do tego markowe... Znacie to? A z okazji niedawnego awansu i podwyżki przypisałam tej okazji prezent :-) Kupiłam i nie żałuję. Noszą się super. Zdałam sobie też sprawę z tego dlaczego unikałam butów tego typu. Zawsze przymieżając je w sklepach odstawały nieładnie od łydek. To nie kalosze, które mogą być niedopasowane. To jednak buty, które założę nie tylko do spodni, ale i do spódnicy na prawie gołą nogę. Cieszę się, że poszukiwania mam już za sobą i mam nadzieję, że te buty wystardzą mi na długi czas :-)

żakiet h&m
sweter, torebka, okulary michael kors
spodnie river island
zegarek ck
pierścionki apart

xoxo Alex


















2 komentarze: