poniedziałek, 7 grudnia 2015

MrsPerfect In Chinatown London


First I visited Chinatown in New York. Another time I was already in China, and now is the time to visit this district in London. It is not as big as in NY, but I felt like I was back in Hong Kong. The same atmosphere, the smells and taste of food. I wish that was my last day in London and I couldn't spend more time here. London is great and will certainly be back here soon. I am glad that I live so close to this city :-)

coat and scarf - new look
pants - levis
shoes - h&m
turtleneck - monnari
bag - michael kors

xoxo Alex

***

Pierwsze Chinatown odwiedziłam w Nowym Jorku. Kolejnym razem byłam już w Chinach, a teraz przyszedł czas na odwiedzenie tej dzielnicy w Londynie. Nie jest ona tak duża jak w NY, ale poczułam się jakbym była znów w Hong Kongu. Ten sam klimat, zapachy i smak potraw. Żałuję, że był to mój ostatni dzień w Londynie i nie mogłam spędzić tutaj więcej czasu. Londyn jest świetny i z pewnością wrócę tutaj niedługo. Cieszy mnie fakt, że mieszkam tak niedaleko tego miasta :-)

parka i szalik - new look
spodnie - levis
buty - h&m
golf - monnari
torebka - michael kors

xoxo Alex
































1 komentarz: