poniedziałek, 14 września 2015

MrsPerfect For Stylemoi


 The long-awaited box from the store Stylemoi recently arrived. Inside i found this beautiful set. I always dream about something like this. Fortunately, the days are still warm, and I could wear it :-) I recommend shopping at the store Stylemoi. Fast shipping, bargain prices and very good quality clothes. This is not the end of my cooperation with Stylemoi. Soon another stylization of their wonderful clothes :-)

zara shoes

xoxo Alex

***

Długo oczekiwana przeze mnie przesyłka od sklepu Stylemoi niedawno dotarła. Był w niej między innymi ten piękny komplet. Na szczęście dni są jeszcze ciepłe i mogłam go założyć :-) Polecam zakupy w sklepie Stylemoi. Szybka wysyłka, okazyjne ceny i bardzo dobrej jakości ubrania. Nie jest to koniec mojej współpracy ze Stylemoi. Niebawem kolejne stylizacja z ich wspaniałymi ubraniami :-)

buty zara

xoxo Alex








10 komentarzy:

  1. Tak jak wskazuję nazwa twojego bloga, perfekcyjna. I taka jest twoja stylizacja. Bardzo mi się podoba ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet ma bardzo fajny wzór. Przyznam, że nie przepadam jednak za takim krojem topu. Niemniej jednak ty wyglądasz świetnie! :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czaiłam się na podobny komplet tyle, że z SheIn, ale może skuszę się na zakupy w tym sklepie :)
    Zapraszam do siebie - www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Stylemoi :-) Dużo różnych wzorów i ogromny wybór :-)

      Usuń