sobota, 19 września 2015

MrsPerfect for Stylemoi | Powder Pink Sweater And White Shorts


In the pictures you can see a sweater that I got from the store Stylemoi. I combined it with white shorts. It is a summer version of this look. In the next post you will see how it looks in combination with white pants, a version for the upcoming autumn :-) pink color in this shade is for me the number one color for autumn / winter 2015. Thank you Stylemoi for such a wonderful addition to my wardrobe: - )

shorts h&m
xoxo Alex

***

Na zdjęciach widzicie sweterek, który dostałam od sklepu Stylemoi. Połączyłam go z białymi szortami. Jest to wersja bardziej letnia. W następnym wpisie zobaczycie jak wygląda w zestawieniu z białymi spodniami, czyli wersji na nadchodzącą jesień :-) Kolor różowy w takim odcieniu to dla mnie kolor numer jeden na sezon jesień/zima 2015. Dziękuję sklepowi Stylemoi za tak wspaniały dodatek do mojej garderoby :-) 

szorty h&m
xoxo Alex













7 komentarzy:

  1. Cute sweater :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/09/50-shades-of-gray-firmoo-giveaway.html
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie

    mam dość blogów na blogger, chce udowodnić że na platformie tumblr.com , można prowadzić bloga. Prowadzę bloga gdzie dodaje swoje stylizację, fotografie itp. . Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń