czwartek, 20 sierpnia 2015

Little Boho


I like to spend summer days in the garden, reading my beloved Vogue. I would recommend the August edition. Sensational addition of the trends for the coming seasons, which can certainly facilitate our choice of clothing :-)

primark blouse
shorts h&m
sunglasses jessica simpson

xoxo Alex

***

Letnie dni lubię spędzać w ogrodzie, czytając ukochanego Vogue'a. Polecam sierpniowe wydanie. Rewelacyjny dodatek o trendach na najbliższe sezony, który z pewnością może nam ułatwić wybór garderoby :-) 

bluzka primark
szorty h&m
okulary jessica simpson

xoxo Alex































8 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! I jak cudowna hiszpanka <3 Wyglądasz Cudownie i ta sceneria <3

    http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Vogue'a jeszcze nigdy nie czytałam, bo ceny trochę mnie przerażają. Na razie jestem na etapie polskiego Elle :) Fajnie wyglądasz w takim delikatnym wydaniu! Świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili takiej ja ta,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :-) Ja tez będąc w Polsce wybieram Elle, albo Harper's Bazaar. Vogue w Polsce wciąż jest okropnie drogi, tutaj w UK czy US można go mieć za grosze.

      Usuń