wtorek, 9 czerwca 2015

Apricot Tommy


How you spent a long weekend? I was pretty busy, preparing material for the blog :-) first time this season, could afford to ballet. Unfortunately, in England it is pretty cool. All I dream about thirty degrees in Poland :-) But I hope that summer will arrive soon here.

tommy hilfiger sweater price 180 euros
pants h&m price 119 zł
ballet ccc 59 zł

xoxo Alex

***

Jak spędziliście długi weekend? Ja dość pracowicie, przygotowując materiał na bloga :-) Pierwszy raz w tym sezonie mogłam sobie pozwolic na baletki. Niestety w Anglii jest dośc chłodno. Pozostaje mi pomarzyć o trzydziestu stopniach w Polsce :-) Mam jednak nadzieję, że niebawem tutaj zawita lato. 

sweter tommy hilfiger cena 180 euro
spodnie h&m cena 119 zł
baletki ccc 59 zł

xoxo Alex

















14 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Uwielbiam takie kolorki♡

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna całość! i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, że stylizacja przypadła Ci do gustu :-) Dziękuję:-)

      Usuń
  4. Fajne, ostre zdjęcia. To z wiankiem - przepiękne.
    U mnie już były takie upały, że zdążyłam się nacieszyć :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dopiero nadchodzą i idą bardzo wolno :-) Zdjęcie z wiankiem to mój spontaniczny pomysł :-) Dziękuję za komentarz:-)

      Usuń
  5. Twój set jest idealny na chłodniejsze wieczory <3!
    Piękne zdjęcia!

    Buziaki http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. pasują Ci takie pastelowe kolory
    lemonwave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń