środa, 20 maja 2015

Versace Corset


Corset Versace for H&M stack up in my closet for a long time. In the end, it's time to show it off. I fell in love with him at first sight. It is extremely comfortable and stylish. Today I set in it with classic black leggings and my brand-new shoes from Zara. Corset are perfect fit with midi skirt. Unfortunately, I doesn't hunted yet, but my search is still ongoing :-)

Versace corset price 500 zł
glasses oscar de la renta price 120 zł
zara shoes price 199 zł
h&m leggings price 29,99 zł
necklace price 150 zł


xoxo Alex

***

Gorset z kolekcji Versace dla H&M zalegał w mojej szafie już od dawna. W końcu nadszedł czas, aby się nim pochwalić. Zakochałam się  w nim od pierwszego wejrzenia. Jest niesamowicie wygodny i szykowny. Dziś zestawiłam go z klasycznymi czarnymi legginsami i moimi nowiutkimi szpilkami z Zary. Gorset idealni pasowałby do rozkloszowanej spódnicy midi. Niestety jeszcze takiej nie upolowałam, ale moje poszukiwania nadal trwają :-) 

gorset versace cena 500 zł
okulary oscar de la renta cena 120 zł
szpilki zara cena 199 zł
legginsy h&m cena 29,99 zł
naszyjnik cena 150 zł


xoxo Alex 














6 komentarzy: