piątek, 31 października 2014

Parisian And Conveniently


Visiting Paris is plenty of kilometers. Better if you choose a comfortable outfit. In the tie-up at the Eiffel towers need to stand early in the morning. Because the morning was cold I have created my favorite jacket h&m. Unfortunately, I was not at the top (this would mean another two hours of standing in a traffic), the famous symbol of Paris, but I arrived on the second floor:-) Still, it was worth it:-) For lunch I went to a very nice cafe. Then I went straight rickshaws under the Arc de Triomphe:-) 

jacket h&m 
ugg boots 
Vero Moda sweater 
pants levis 
ray ban sunglasses 
michael kors handbag

xoxo Alex

***

Zwiedzanie Paryża oznacza mnóstwo kilometrów. Najlepiej wybrać wygodny strój. W kolejce na wieżę Eiffla trzeba stanąć już z samego rana. Ponieważ poranek był chłodny założyłam swoja ulubiona kurtkę h&m. Niestety nie byłam na samym szczycie (oznaczałoby to kolejne dwie godziny stania w kolejce) słynnego symbolu Paryża, ale dotarłam na drugie piętro :-) Mimo to było warto :-) Na lunch wybrałam się do bardzo fajnej knajpki. Następnie ryksza pojechałam prosto pod łuk Triumfalny :-)

kurtka h&m
buty ugg
sweter vero moda
spodnie levis
okulary ray ban
torebka michael kors

xoxo Alex



















































2 komentarze:

  1. Świetny, zwykły look ! Po cichu zazdroszczę torebki :)
    I jeszcze ten piękny Paryż..:)
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń