czwartek, 4 września 2014

New York shopping, part one


Today I present to you some news which I bought in New York. Some of them may you know from previous entries. I bought most cosmetics, because I depended on them:-) Clothes I presented on the blog in my New York stylizations. In front of us, fortunately, a few or several warm days. I'm going to use a time up and do a lot of pictures. I invited you to visit my blog! :-)

xoxo Alex

***

Dziś przedstawiam wam kilka nowości jakie nabyłam w Nowym Jorku. Niektóre z nich być może znacie z poprzednich wpisów. Najwięcej kupiłam kosmetyków, gdyż jestem od nich uzależniona :-) Ubrania prezentowałam na bierząco na blogu w moich stylizacjach. Przed nami na szczęście kilka lub kilkanaście ciepłych dni. Zamierzam wykorzystać też czas maksymalnie i zrobic mnóstwo zdjęć. Zapraszam do odwiedzania mojego bloga! :-)

xoxo Alex


bielizna Victoria Secret



 
perfumy Angel Gold Victoria Secret, duża mgiełka do ciała i miniaturka Angel Gold


balsam i mgiełka do ciała Victoria Secret,  naszyjnik Tiffany&Co, kubek Audrey Hepburn, świeczka Bath&Body Works


torebka Nine West, perfumy Cacharel Noa, czekoladki, mgiełki do ciała Victoria Secret




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz