wtorek, 23 września 2014

Balerina



Dear! Last week I spent a very busy. I visited Berlin and I'm in the process of preparing the material of this two-day trip. There will be novelty and good pictures:-) we can see in the window slow autumn which makes me very happy:-) I invite you to watch pictures:-) 

blouse bsk 
skirt mosquito 
guess glasses 
shoes reserved 
cartier bracelet

xoxo Alex

***

Kochani! Ostatni tydzień spędziłam bardzo pracowicie. Odwiedziłam Berlin i jestem w trakcie przygotowywania materiału z tego dwudniowego wyjazdu. Nie zabraknie nowości i dobrych zdjęć :-) powoli możemy dostrzec jesień za oknem co bardzo mnie cieszy :-) Zapraszam do oglądania zdjęć :-)

bluzka  bsk
spódnica mosquito
okulary guess
szpilki reserved
bransoletka cartier

xoxo Alex


















4 komentarze:

  1. piękne zdjęcia! uwielbiam stylizacje w takiej kolorystyce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taka delikatność i subtelność. Zdjęcia fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajkowa stylizacja! Wyglądasz fantastycznie, bardzo subtelnie;-)

    OdpowiedzUsuń