wtorek, 2 kwietnia 2013

Pants With Stripes


Wiosny jak nie było tak niema :( Pogoda raczy nas śniegiem i zimnem. Z kolejnym zestawem poczekam aż troszkę się ociepli. Dziś założyłam mój ukochany płaszcz z h&m nowe legginsy z Calzedonia, biały t-shirt i botki z Deichmanna. Zakupiłam także kilka miesięcy temu zegarek z wąsami w Topshop. Nalezy do moich ulubionych :)

xoxo Alex

***

Spring like it was not so dumb: (Weather regales us with snow and cold. The next set will wait until a little bit warmer. Today I wore my beloved coat from h & m new leggings from Calzedonia, white t-shirt and shoes with Deichmann. I bought several months ago watch with a mustache in Topshop. one of my favorites :)

xoxo Alex








5 komentarzy:

  1. cały zestaw baaaaaaardzo przypadł mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te legginsy!
    Ale moje uda ich chyba nie polubią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw,ładny zegarek, odważny wybór spodni, ja też zastanawiam się nad zakupem czarnobiałych tylko w inny wzór spodnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful article! We will be linking to this great content on
    our website. Keep up the good writing.

    My page ... laptops under 300

    OdpowiedzUsuń