środa, 7 grudnia 2016

Beauty - MrsPerfect For IrresistibleMe.com


Since I changed my hair color, I started more take care of them. 
During a visit in hair salon I don't just made coloring, but also the care and trimming hair. 
Because the hair has been aligned, I often correct by straightener to nicely arranged. 
I always remember about the argan oil and conditioners. At first I used an simply hair straightener, but fell into my hands a ceramic brush. It was a discovery! 
I order my ceramic straightening brush in online store irresistibleme.com
Heats up quickly, it has an LCD display with temperature control and it's ceramic which is very important for me, because it doesn't damage the hair. It is worth to mention about very nice package that serves as a case, and speed in the implementation of orders, free returns and exchanges. 
Because I'm using this brush from irrestistibleme.com my hair are well taken care of, look healthy and remain undamaged tip :-) If You didn't decide on Your brush, be sure to choose 
I totally recomended this brush.

xoxo Alex

***

Odkąd zmieniłam kolor włosów, zaczęłam bardziej o nie dbać. Podczas wizyty w salonie fryzjerskim nie tylko poddałam się koloryzacji, ale także pielęgnacji i skróceniu włosów. 
Zniszczone końcówki poszły w zapomnienie. Ponieważ włosy zostały wyrównane, częściej je prostuję, aby ładnie się układały. Nie zapominam także o olejku arganowym i odżywkach. 
Z początku używałam zwykłej prostownicy, ale w ręce wpadła mi ceramiczna szczotka. 
To było odkrycie! Moją ceramiczną prostującą szczotkę zamówiłam w sklepie internetowym irresistibleme.com. Szybko się nagrzewa, posiada wyświetlacz LCD z kontrolą temperatury i jest ceramiczna co ma dla mnie duże znaczenie, bo nie niszczy włosów. 
Warto wspomnieć o bardzo ładnym opakowaniu, które służy jako etui, a także o szybkości w realizacji zamówienia, darmowych zwrotach i wymianach. 
Dzięki szczotce od irrestistibleme.com moje włosy sa zadbane, wyglądają zdrowo i końcówki pozostają niezniszczone :-) Jeżeli jeszcze nie zdecydowałyście się na swoją szczotkę, koniecznie wybierzcie Jade Hair Straightening Ceramic-Tourmaline Brush od irrestistibleme.com :-)
Polecam.

xoxo Alex



My Hair after wash, and before I use Jade Hair Straightening Ceramic-Tourmaline Brush 

























3 komentarze: